Nuotolinis mokymas ,,Žiburyje“ (2020-06-05)

2a klasė, mokytoja Dangira Sadovnikaitė

2a klasės mokiniai aktyviai dalyvavo integruotose pamokose.

Lietuvių kalbos ir dailės bei technologijų pamokoje antrokai mokėsi, kaip skaityti ir suprasti kūrinius. Jie apmąstė, kurį knygos įvykį labiausiai įsiminė, jį piešė ir pasakojo.

Per etikos ir klasės valandėlės veiklas mokiniai drauge su mokytoja kalbėjosi apie laisvalaikį, apie įdomiausius jo praleidimo būdus.

Apie savo gimtinės ateitį, kalbėdami tema ,,Mano gimtinė po 10 metų“, mažieji žiburiečiai mąstė per integruotas etikos ir pasaulio pažinimo pamokas. Jie iškėlė klausimą ,,Iš ko semiamės išminties?“.

Integruotoje lietuvių kalbos ir fizinio ugdymo pamokoje mokiniai ne žodžiais, o judesiais kūrė mini pasakojimus apie kokią nors sporto šaką.

2b klasė, mokytoja Dalia Česnulevičienė

Dalindamasi įspūdžiais apie nuotolinį mokymą, mokytoja vardija teigiamus dalykus: ,,Kartu su mokiniais ir, žinoma, tėvais išmokome sėkmingai naudotis informacinėmis technologijomis: išmokome naudotis zoom konferencijų platforma, naudotis joje esančiomis įvairiomis funkcijomis. Kiekvieną dieną ruošiu mokiniams įdomią ir įvairią mokomąją medžiagą Padlet platformoje. Padlet platformos vertintojais tapo patys mokiniai. Šioje platformoje galima įvairinti mokomąją medžiagą, ją pateikti vaizdžiai, aiškiai, sistemingai, skiriant užduotis Smalsiukams, siekiantiems daugiau. Vienas iš Padlet sukurtų lentų pavyzdžių https://padlet.com/daliacesnuleviciene123/nh9jq88kkxavmwap.

Nuotolinio mokymo metu pagerėjo mokinių ir tėvų santykiai, mokiniai nuolat bendradarbiavo su tėvais ir mokytoja. Tėvai stebėjo mokinių elgesį pamokų metu, jį koregavo. Tėvai ėmė labiau rūpintis mokinių atliekamų užduočių kokybe, taisyklingu raštu, kad atliekamos užduotys būtų pateikiamos laiku.

Mokiniai pramoko mokytis savarankiškai, susirasti užduotis, jas atlikti įvairiose platformose, pateikti komentarus, nufotografuoti ir atsiųsti, patys pasiruošti ir prisijungti pamokoms laiku.

Nuotolinio mokymosi metu vyko sėkminga integruota veikla. Mokiniai dalyvavo projekte „Mūsų tėvų profesijos: socialinis darbuotojas“. Jo metu vienos mokinės mama įdomiai papasakojo apie socialinio darbuotojo veiklas. Vėliau mokiniai piešė padėkas socialiniams darbuotojams. Klasės valandėlės, etikos, neformaliojo ugdymo veiklos integruotos su prevencijos programa „Laikas kartu“.

Manau, mokytis nuotoliniu būdu yra įdomu, nes mokinių mokymosi pasiekimai pagerėjo.“

3a klasė, mokytoja Edita Trubilienė

3a klasės mokiniai gali su palengvėjimu teigti, kad nuotolinio mokymo(si) organizavimo iššūkį pavyko įveikti gana sėkmingai.

Šauniai pavyko projektas ,,Robotas ir žmogus”, per kurį integruotos informatikos-dailės ir technologijų-lietuvių kalbos pamokos.

Peržiūrėję filmą apie robotus, trečiokai susipažino su įvairiais robotais, jų atliekamais darbais. Per dailės pamokas pasirinkta technika piešė robotą, o per lietuvių kalbos pamokas rašė, kuo ypatingas jų robotas, galvojo jam tinkančius būdvardžius ir palyginimus. Per technologijų pamokas iš antrinių žaliavų kūrė ir gamino robotus .

Šioje klasėje organizuota integruota veikla-projektas ,,Kuo aš panašus į kitus žmones ir kuo nuo kitų skiriuosi?“

Mokiniai kūrė įvairius dailės-technologijų darbelius. Vyko integruota veikla ,,Velykų papročiai ir tradicijos”. Mokiniai domėjosi, kaip senovėje lietuviai margino velykinius kiaušinius. Pasirinkę marginimo būdą patys margino kiaušinius velykiniam stalui, iš antrinių žaliavų darė velykinį kiškutį.

Puikiai nuotoliniu būdu vyko ir fizinio ugdymo pamokos. Mokiniai kiekvienai savo vardo raidei kūrė pratimus ir juos atliko.

Vyko ir neformaliojo ugdymo užsiėmimai ,,Popieriaus magija”.

3b klasė, mokytoja Laima Pranckūnienė

Mokytoja pasakoja, kad per šį laikotarpį organizavo septynias integruotas pamokas : pasaulis-klasės valandėlė, dailė-lietuvių kalba, etika-prevencinė programa ,,Laikas kartu", lietuvių kalba-muzika, klasės valandėlė-,,Laikas kartu", fizinis ugdymas-muzika, pasaulio pažinimas-muzika. Ypač pavyko lietuvių kalbos-muzikos pamoka ,,Kuriame mamai, kuriame apie mamą". Per dailės pamoką mokiniai piešė mamos portretus. Vaikus labai sudomino pasaulio pažinimo ir muzikos pamoka tema ,,Žmogaus amžiaus tarpsniai“. Mokiniai iš anksto ruošėsi atlikti dainas apie įvairius žmogaus amžiaus tarpsnius.

Anglų kalbos mokytoja Astra Daugelienė dalijasi įspūdžiais

Mokyti anglų kalbos nuotoliniu būdu tokiu mastu – dar neregėtas iššūkis tiek vaikams, tiek mokytojui. Jau pradžioje buvo aišku, kad mokiniai greitai supras, kaip atlikti užduotis raštu bei kūrybinius darbus, tačiau man buvo labai svarbu suteikti jiems galimybę lavinti tarimą bei skaitymo, klausymo ir kalbėjimo įgūdžius. Beveik visi mokiniai galėjo mokytis iš mano įrašų programėlėje WhatsApp, o jos neturintieji – iš vaizdo įrašų, kuriuos parinkdavau. Ypatingai daug džiugių akimirkų išgyvenau klausydamasi tikrai gerai ir puikiai įrašytų skaitomų tekstų ir dainelių. Vien įžangos ko vertos: „Mokytoja, aš labai jaudinuosi, bet pabandysiu... Mokytoja, aš tikrai daug kartų klausiausi ir skaičiau... Mokytoja, aš dar kartą perrašysiu, nes maniau, kad geriau pavyks, bet nepavyko, kaip norėjau...“. Čia ir jaudulys, ir džiaugsmas, ir susikaupimas, ir atsakomybė – vaiko nematyt – bet jį puikiai įsivaizduoji. Jau po mėnesio pastebėjau, kad mokinių tarimas gerėja, skaitymo kokybė ir turinio perteikimas taip pat. O kokios intonacijos! Klasėje prie draugų retas kuris išdrįsta taip laisvai ir artistiškai „atlikti kūrinį“. Dėl šio tobulėjimo noriu ypatingai padėkoti pradinių klasių mokinių tėveliams, kurie kartu su vaikais mokėsi, juos išklausė bei padėjo suprasti, kaip pasitelkti technologijas.

Priedai:


Atgal







Visagino savivaldybė
Švietimo ir mokslo ministerija
MOBIS







© 2024 Visos teisės saugomos
Visagino Žiburio pagrindinė mokykla

Energetikų g. 56 LT-31227 Visaginas, tel. +370 386 73359
Visagino Žiburio pagrindinė mokykla