Tyrimų ir eksperimentų diena buvo puiki proga išeiti į lauką ir pritaikyti praktiškai ir kūrybiškai pamokų metu įgytas matematikos, biologijos, geografijos, fizikos bei chemijos žinias. Šios dienos tikslas – ugdyti mokinių kūrybiškumą, domėjimąsi tiriamąja veikla, gebėjimą taikyti teorines žinias, mokymąsi bendradarbiaujant grupėje. Ne paslaptis, kad dauguma profesijų šiais laikais reikalauja pačių įvairiausių įgūdžių integracijos, tad sėkmę dirbant gali atnešti kaip tik STEAM.
Mokiniams buvo siūloma išbandyti smagius fizikinius bandymus su balionais, išmatuoti miesto simbolio (stelos su gerve) aukštį, įsitikinti, kad skaičius Pi apytiksliai yra lygus 3, atlikti ekologinį tyrimą su bioindikatoriais, įvertinti aplinkos teršimą automobilių išmetamomis medžiagomis, atlikti debesu bei vėjo stebeseną, įamžinti geografinius objektus.
Mokiniai, dalyvaudami patyriminio ugdymo dienos veiklose, ne tik įgijo naujų dalykinių žinių, patobulino savo asmenines ir bendrąsias kompetencijas, bet ir artimiau pažino ekologo, mokslininko, fotografo, inžinieriaus profesijas.
Informacinių technologijų ir matematikos vyr. mokytoja
Anastasija Muchajeva
|