Susipažinę su Lietuvos paukščiais, mokiniai išsirinko labiausiai patikusį. Dailės ir technologijų pamokose jį piešė, iš molio lipdė atsisveikinimo žiedą. Lietuvių kalbos pamokose rinko informaciją, rašė apie pasirinktą paukštį ir jį pristatė. Per matematikos pamokas prisiminė svorio matavimo vienetus, palygino skirtingų paukščių mases. Pasaulio pažinimo pamokose išsiaiškino, kas yra migracija, žiedavimas, ornitologijos stotis. Žiūrėjo filmą apie Ventės ragą. Šokio pamokoje susipažino su rateliais, atspindinčiais paukščių gyvenimą. Per etikos pamoką domėjosi Raudonąja knyga. Aiškinosi, kodėl reikia rūpintis nykstančiais augalais, gyvūnais ir kaip mokiniai gali prisidėti prie jų išsaugojimo. Dalis užduočių buvo atlikta naudojant skaitmenines priemones. Mokiniai ne tik rinko informaciją, mokėsi, bet ir gilino kompiuterinio raštingumo žinias. Visos tiriamojo projekto užduotys buvo atliekamos ir individualiai, ir komandoje. Projekto pabaigoje sukurtas erdvinis klasės stendas ,,Lietuvos paukščiai“.
Tokios integruotos veiklos padeda lavinti vaikų pažinimo, socialines, emocines, kultūrines, kūrybines, komunikavimo kompetencijas. Kai girdi teigiamus mokinių atsiliepimus apie šį projektą, supranti, kad einama tinkamu keliu.
Nuotraukos fotogalerijoje>>>
|