Integruotose dailės pamokose mokiniai pratęsė pažintį su dramos pasauliu ir klausydamiesi mokytojos D. Nikitinos aiškinimo sužinojo, kas yra scenografija. Tada, susiskirstę grupėmis, patys kūrė scenografiją savo vaidinamai pasakos ištraukai. Darbais visi liko patenkinti - pasibaigus pamokoms ir patys turėjo į ką pasižiūrėti, ir kitiems galėjo parodyti...
Pagaliau atėjo ir paskutinės integruotos veiklos etapas – klasės valandėlė vyko kitoje aplinkoje ir kitaip. Klasės vadovė A. Muchajeva ir mokytoja V. V. Gediminskienė penktokus pakvietė į Muzikos salę, kuri virto teatru. Pasirodo, reikia daug žinoti, būnant ypatingoje erdvėje: kaip dera būti apsirengusiems, kelintam skambučiui skambant reikia eiti į salę, kaip pasiekti savo vietą, jei kiti žiūrovai jau sėdi savosiose, kaip tinkamai padėkoti, pagaliau kaip ploti, jei spektaklis labai patiko, ir kada turi girdėtis ne kojų trepsėjimas, o balzamu aktorių ausims virstantis žodis BRAVO. Na, o šitokio ypatingo pagyrimo tikrai nusipelnė dar kartą pasakos ,,Devyniabrolė“ ištraukas vaidinę penktokai. Jie ne tik puikiai įsikūnijo į pasakos veikėjus, bet ir dainavo muzikinius intarpus, ir šoko...
Pasibaigus renginiui buvo aišku, kad integruotos veiklos pavyko: mokiniai sakėsi norintys daugiau tokių pamokų, o mokytojos žavėjosi atsiskleidusiais ugdytinių gebėjimais.
|