Vėliau mokiniai buvo paprašyti papasakoti apie save labai neįprasta forma – sukuriant eilėraštį pagal duotą šabloną. Minutės susikaupimo bei tylos – ir štai vaikystės prisiminimai, labiausiai įsiminę gyvenimo įvykiai, šeimos tradicijos, išdaigos su broliais ir seserimis, laikas su draugais, pomėgiai, mėgstamiausi patiekalai – visa sugulė į turbūt pirmąkart anglų kalba kuriamas eiles. Sužavėjo mokinių kūrybiškumas ir nenuvylė anglų kalbos žinios.
Ar naudinga organizuoti pamokas su žmonėmis iš kitų šalių? Tikrai TAIP, nes tai skatina domėtis mus supančiu pasauliu, kitomis kultūromis, pajusti mentaliteto skirtumus, pagerinti ir įsivertinti anglų klausymo, kalbėjimo, teksto suvokimo gebėjimus, ugdo kūrybiškumą.
|